♥ DOPRAVA ZDARMA OD 990 KČ ♥ DORUČENÍ DO DRUHÉHO DNE ♥ DÁREK K NÁKUPU ♥
VIII. Práva z vadného plnění (Reklamace)
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
Napište nám na email reklamace@flamingofashion.cz a popište závadu produktu, uveďte číslo objednávky a připojte fotografii reklamovaného produktu a jeho vady. Případně nás kontaktujte telefonicky na čísle (+420) 702 216 774 (v pracovní dny 7-15h).
Reklamaci se budete co nejdříve (max. do doby 5 pracovních dnů) věnovat a vyrozumíme Vás o jejím zpracování.
Obdržení nekompletní objednávky či špatného zboží
Pokud kupující obdržel nekompletní objednávku, chyběl produkt nebo došlo k záměně (odstín, typ, jiný produkt..) nebo obdržel zboží, které si neobjednal, doporučujeme, aby kupující neprodleně kontaktoval prodávajícího.
Prodávající s kupujícím vyřeší záměnu zboží bezplatnou výměnou nebo odstoupením od kupní smlouvy (vrácením platby za chybné zboží a převzetí chybného zboží od kupujícího) případně individuálním řešením dle domluvy mezi oběma stranami.
V případě obdržení nekompletní objednávky/špatného zboží nás kontaktujte na emailu reklamace@flamingofashion.cz a nebo telefonicky na čísle (+420) 702 216 774 (v pracovní dny 7-15h).